fjunäääs

Äntligen så var man hemma igen. Nu har jag varit i Storvik i typ 8 dagar och det var nog det.

Julafton var väl helt okej, och efter all mat och julklappar så drog vi in till Sandviken till Elin och sen vidare till Kharma Lounge. Det var sååå roligt och mycket folk ute för att vara på julafton. Emelie körde så sov jag där. Orkade inte åka hem så det vart en seeen kväll. Sen ringde mamma på morgonen och då skulle vi åka till funäs. :D

Så igår åkte vi upp hit och sen vart det förfest i träsket med norrmän och sthlmare! Sen drog vi på Eriksgården. Och det var så hiiimla mycket folk ute!! Det tog typ en kvart att gå ifrån dansgolvet till entrén för er som vet hur det ser ut där så förstår ni nog att de va mkt folk isf. Hihi. Men det var huuur kul som hellst och vi vilda ur som vanligt!

Och idag vaknade jag kl halv ett typ så har jag inte gjort så mkt, lagt golv och dona lite bara.
Ikväll blir det lugnt för jag ska jobba imån.. Tjooohoo eller inte.
Sen kommer Emelie & Elin imån, king de. Då lägger vi in oss tjejer.

Pernilla är bäst.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0