haapppppy

idag har jag och Elin varit på vårat gamla högstadie och pratat lite om våra gymnasie linjer.
sen for vi hem till lillasyster i någon timme och lekte sen iväg till Valbo. Köpte typ ingenting, bara två saker till lilla pernilla som det är så synd om. Moahaha.  Sen var vi in i Sandviken en sväng och hälsa på Cicci. Lite synd om henne också faktiskt. haha, det är synd om alla! Utom mig. Men kanske lite synd om mig med. Eller nä.

Hihi. Imån ska Carro och jag åka till Gävle på förmiddagen sen kommer Emelie hem och då ska jag följa med henne till Valbo och Sandviken. Kommer bli en hård vecka känner jag. Hua.
Imån kommer och min storasyster hem! :D Kan ingen skicka lite snö till storvik!!!

Nu ska jag gå upp och läsa körkortsboken sen ska jag sova så sött!
loveee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0