Helgen

Vilken kanon helg jag har haft, helt bäst.

Och oj oj oj så det har snöat. Det kom 6 dm natten till lördag och under lördags dagen, det var helt sjukt hur mkt det snöade. Men jag är fortfarande sjuk så det vart inge skoter åka. Puuh...

I fredags var vi på Veras ju. Sen på lördagen var det segt hela dagen och sen på kvällen vart vi (jag, cilla, anna & therese) bortbjudna till Inkan på lite mat, dricka och massa prat! Direkt därifrån till Eriksgården. Och där var det roligt som vanligt. :) Jag gillar Eriks! Sen hem till oss i träsket och sov. Igår  var vi sega igen, så gick vi upp och käka lite på hotellet sen skjutsade vi Johan & Tommy till Ramis. Efter det hade Anna och jag SÄL-VM. Det är det bästa vi gör i träsket tror jag. Sen sov jag uppe hos Johan i natt och imorse var det upp till bussen kl 6 sen hem och sova i ett par timmar och sen till skolan. Hållt på lite med resan och sen har vi i princip inte gjort så mkt mer i skolan idag.

Så var det simning idag men jag kunde simma typ 4 längder sen höll jag på att hosta ihjäl mig så jag la ner. Gick hem och tvättade klart istället. Så nu har jag kollat julklappar och sånt och nu ska jag läsa lite Harry och sen sova. Imorgon är det ju Sveg också. Huuua!

I helgen ska jag hem till Funäs igen, haha hem! Det är så roligt för Funäs är lika mycket hem som Storvik, om inte det börjar bli mer än hem. Jag vill bara att vi blir klara i stugan nån gång! Men träsket duger bra det med med snyggingarna.

Och det är så jävulskt med snö nu, och kallt är det också. BARA det inte smälter bort. Det vore inte roligt alls.
Nej godnatt folk! :)

gos mos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0