hjärtan

Idag har jag träffa jääätte många hjärtan!

Carro körde mig till Gävle imorse, sen var jag med Elin och Thelise hela dagen och sen kom Emelie hem! Äntligen som jag har längtat. Jag har inte träffat henne sen skolan börja. Helt sjukt. Och nu är det bestämt att Emelie & Elin följer med mig upp till Pernilla och alla andra i Funäs över nyår! Det kommer bli helt bäst!

Kuggade även skrivningen idag igen, och jag hatar talet 51!!!!!!! 51 hit och 51 dit. Fan jag blir så lack. Men men. Blir lack på en massa andra saker också. Men tur att jag bara är arg i 5sek och sen går det över! :D
Nu sitter jag och äter glass. Snart ska jag gå upp och sova tror jag, vart sån tidig morgon idag.

Imån blir det tull igen!
Det ända bra med att vara hemma är alla tjejerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0