kharma lounge

Yey igår skulle Emelie, Elin och jag skjutsa in mamma till Sandviken. Så när vi åkte förbi bolaget kom vi på att "ooo undra om vi inte ska bli fulla ikväll?" Och så blev det ju! Vi köpte en låda öl och for hem till oss och börja dricka öl och greja så kom Emma också. Sen kom Elin så skjutsade hon in oss till Viken.
Det var hur roligt som hellst, och jag garanterar att det var bara för att de va jag och Emelie, hur kan man supa utan oss? Nee de funkar inte. Hihi! Så imorse vaknade jag med henne brevid mig.

Och idag har jag inte gjort ett skit Emelie åkte hem så somnade jag igen och sov tills det vart mörkt. Så nu för en timme sen ungefär vart jag pigg igen. Glömde att ta en voltaren direkt i morse så jag får väl skylla mig själv! Och snart är det julafton, fan va tråkigt.

Elin är bästobästo!
Snart ska jag äntligen åka upp till Funäs igen! Och det första jag ska göra när jag kommer dit är att tanka fullt i skotern och köraköraköraköra hela dagen. Hoppas det går bättre med benskydden!!

puss och kram<3

Kommentarer
Postat av: the one and only

konstigt när vi är bäst på fest pullan ;)

2007-12-23 @ 11:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0