lillasyster

Kom hem igår ju. Och i natt kom Elin och sov med mig men hon åkte tidigt imorse. Men sen åkte jag dit igen runt 2 så där har jag varit hela dagen faktiskt! Så har vi ätit pizza och lekt med världens sötaste lillasyster! :) Sen kom mamma runt 8 och hämtade mig så for vi över till mormor och min moster en sväng och hälsade på.

Sen har jag bara suttit här hemma resten av kvällen och kikat efter skoter kläder. Jag har sån ångest över vad jag ska köpa för nått. :) Men nya skoter kläder lär jag ha iaf. Det är ett som är säkert!
Längtar redan hem till Funäs gör jag också, hur ska jag palla en vecka här hemma? Huua.

Nu ska jag kolla på en sista sida med skoterkläder sen ska jag gå upp och sova. Imorgon ska vi på Hedäng och informera om gymnasiet sen kanske vi lär ta en roadtrip ner till Motala.

Iallafall, Grattis världens bästa syster som fyller 20 år idag!
Och grattis Christoffer som fyller 18år och klarade skrivningen idag!

puss my love <3

Kommentarer
Postat av: lovingnurse

ha en fortsatt trevlig natt :)

2007-12-18 @ 00:46:08
URL: http://lovingnurse.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0