Ont

I helgen har jag ju som sagt varit i Funäs och jobbat lite också har jag varit med min bästa Pernilla!
Anna och Cilla är också bäst, vi är träskpaddor. Moaha. Va rolig jag är. ;)
Anna är ialf fortfarande kungen, finns nog ingen som gör så tokiga saker som hon. Kom och se henne i träsket! Ring och boka tid. NEEJ då gumman. :) Tur vi är likasinnade.

Igår var jag och Micke ute och körde skoter, jävlar i min själ va jag njöt, jag älskar det!! Finns ingenting, absolut ingenting som är så roligt som att åka skoter det kan jag säga med 99 % säkerhet. Men idag får man smaka på det. Men det gör ingenting, jag har ont i varenda cell i hela kroppen, skaplig träningsverk vill jag lova. Men det är det värt tusen gånger om!!

Idag har jag varit på skolan bara, inte gjort nånting speciellt som vanligt. Och imorgon är det Sveg igen, lär fan ta mig iväg till körskolan imån!! Blä.

Nu ser vi fram emot nyår ialf som bara den! :D
På onsdag ska jag till Funäsdalen igen och köra lite skuuuuuter. :)

Du är söt som socker en klar elit och min favorit! :)
puss!


Kommentarer
Postat av: the one and only

haha, im not crazy!;)
mohahahahha!
PUSS på dig goding! se si helgen:D

2007-12-12 @ 21:29:45
URL: http://www.anraunfaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0