så jävla trötttttttt

Nu är jag hemma i Storvik, känns konstigt att jag ska vara här i över en vecka. Jag kommer längta hem till Funäs, snön och efter min skoter tror jag! Huaa. Men men ska ju tillbaka upp på tisdag.
Åkte hem idag istället för på tisdag för jag fick åka bil idag. Plus att jag har fått ont i halsen så då fick jag det!

I helgen skulle jag jobbat, men det vart inge så istället har jag festat och kört skoter istället. Fy fan vad jag älskar skoter! Mumma.

Jag är så jävla trött på idioter. När fan ska folk lära sig att bete sig? Ååååååååååå!!!
Skärpning och jag ska inte säga någe mer dumt :)

Nu ligger jag hemma och väntar på Elin hon kommer snart hit så ska vi sovas lite. Hihi jag saknar mitt hjärtegull! Men nu är det nära, och på onsdag kommer Emelie hem! Sen är det jul och sen drar vi upp till funäs Elin, Emelie och Jag och ska fira nyår där med världens bästa Pernilla!!! 

Tack för igår Oscar det var välbehövligt!  

Kommentarer
Postat av: one and only emelie

I love uuuuuuuu se u soon

2007-12-17 @ 11:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0