skolan

Sitter på skolan i Sveg nu, tänk att man tog sig iväg hit en dag till! :)
Men idag är det sista gången för det här året för på fredag ska vi vara på skolan i Hede för tvåorna bjuder på julbord och på tisdag är jag hemma i Storvik och likaså nästa fredag, medans de andra går i skolan! Moaha.

Ska jobba på lördag också, mindre roligt det men de blir väl lite pengar som kanske kan komma till användning nångång, kanske tanka skotern. Haha.
Nu har vi samhälle, Sara är typ den bästa läraren i hela världen! Och det sitter ett gäng killar utanför och sjunger "stilla natt" falskt som fan låter det. Hoppas för gudsskull att dom inte övar inför Lucia!!

Justja på torsdag är det Lucia också, dock inget som jag ska gå på för jag är ledig hela morgonen och börjar kl 2  på eftermiddagen för vi har sista julmiddagen, skönt att stå i köket! Men endå, kanske man ska ta sig iväg och kika lite på lucia tåget ändå, det är ju trots allt ganska mysigt.
Kom och tänka på i 6an när jag var Lucia och hur stor man kände sig då man gick i den årsklassen. Och i 9an då jag också var det, i nian var man verkligen störst bäst och vackrast!! Gud va nära jag var att slå ihjäl Kaj. Ångrar nästan idag att jag inte gjorde det, hur dumma får lärare bli egentligen?

Imorgon ska jag upp till Funäs och köra skoter och mysas!
Men nu slutar vi så jag ska kila iväg på lunch!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0