snökaos

Alla mina rubriker handlar om snö. Men det är kung!

Igår var jag inte i Sveg, hade sån hosta hela natten så jag kunde inte sova. Så jag tog 11 bussen till Funäs ist och gick & luncha lite med Therese och Sami. Sen mötte jag upp Johanna utanför banken så följde jag med Henne och Kajsa hem. Var där från kl 14 - 20.30 typ! Gud vad vi behövde den där pratstunden! Och Kajsa har blivit så himla stor! Världsgo är hon också, hon bara flinar och flinar! :)

Sen när jag kom hem så bytte jag om och så kom Affe och dom och hämta mig så åkte vi hem till Jonas en sväng. Kollade på tv och drack nån öl sen drog vi till Veras. Jag var lugna gatan för min förskylning är hemsk! Har nog kanske aldrig varit så här förskyld nån gång förut tror jag. Sen åkte jag hem med plutten tidigt, runt 1 och jag kom tillbaka till Träsket runt 12. Så nu har jag och Cilla varit på hotellet och käkat, så skönt att dom har luncher på helgerna nu också! Också har vi varit på ica en sväng.

Nu tänkte jag bädda ner mig med Harry och försöka sova lite, jag är dö trött!
Ikväll blir det kanske afterski och sen blir det iallafall Eriks! Men lugnt blir det!

Justja, Micke och jag skulle köra skoter idag. Men med tanke på att det snöar så in i helvete så ser man kanske 2 meter framför sig och då känns det inte så meningsfullt! Kanske blir imorgon. :)

PUSS HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0