torsdag

Igår somnade jag hur tidigt som hellst, skönt var det! Sen vaknade jag från och till hela morgonen enda fram tills kl 12. De va behövligt. Sen kom Emelie så åkte vi in till Valbo och Gävle, och tillsist en snabbis i Sandviken så vi har sprungit i affärer hela dagen! Sen for vi hem och lagade tacos medans mamma hämtade Elin vid tåget. Så käkade vi mummma!!

Sen kom min Elin och pluggade mig körkort. Så nu jävlar om det inte sitter! Lär försöka imån igen så då blir det Gävle och Valbo igen med syster yster och yra. Jag är så lessss på affärer! Plus att min jävla nyårs klänning inte finns även fast det står att den ska finnas!!! Jag blir så jävla förbannad!!!! IDIOTER!
Men men lär väl hitta mig något annat att ha på mig,  men en sak är då säker; nyår kommer att bli king!

utgång eller inte utgång imån? denna ständiga utgång!!!!!

pusshej<3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0