Trasig dator.

Som ni kanske märkt så är min dator trasig. Därför jag inte bloggat nånting.

Men det som har hänt har inte varit så mycket utav intresse ändå. Förutom att jag gråter till Harry Potter. Fyy så sorgligt det är nu! Jag har bara ett kapitel kvar och jag vill inte läsa mera typ så illa är det. Nu är jag upp i Funäs och hänger. Igår var vi på Veras Jag, Pernilla, Anna, Cilla, Emelie och Therese, vi käkade middag också hängde vi där under idol finalen. Sen gick vi hem ganska tidigt för imorse jobbade jag frulle. Det var mindre kul.  Så nu har jag nyss slutat.

Ikväll är det stora julbordet på hotellet och dans. Kanske blir dit, Ramis eller Eriksgården. Eller jag vet inte alls jag. Imorgon ska jag iaf köra skoter och det vet jag! Längtar som bara den så nu jävlar om det blir dåligt väder.

Nu ska Anna och jag gå upp på hotellet och duscha eftersom det inte finns någe varmvatten in tha träsk. Segt det.
Även att Cilla och jag har klätt granen på hotellet idag på lunchen, det var lite julmysigt. :)

Nej hej på er.
gosmos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0