bra och dåligt

Winnerbäck igår var det bästa som kunde hända, nästan såklart! :) Han är min gud, och att få vara med Emelie och Christian var inte helt fel det heller. Ni är grym!

Jag blir så trött på dig, du har ingen anledning i hela världen att säga som du gör till mig, du äger inte mig längre och du kan inte behandla mig hur du vill längre. Att jag stått ut med allt jävla skit beror bara på en sak, och det är att jag tycker så jävla synd om dig. Du behöver hjälp och det kan jag inte ge dig. Jag gör som jag vill nu, och vad du än säger så kommer jag inte ta åt mig. Du vet vad jag har sagt och så kommer det förbli, kom om du vill prata och inte för att skälla.

Lalala, idag har vi ätit på donken och åkt hem typ. Jag borde plugga och göra min jävla drinklista. Men jag vill inte göra den. Jag villll inte!!! Jag har inte tid, och jag bryr mig inte i drinkar. BLÄ.

Önskar att alla mina älsklingar kunde vara med mig igår

PUSSSSS

Kommentarer
Postat av: matilda

haha, men jennie du älskar väl drinkar? ;)

2007-11-15 @ 22:04:09
URL: http://stroeem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0