Forum

Höstforum på skalet blir det i helgen. And thats it!

Idag slutade jag vid 11, åkte hem och plocka lite sen vid 1 slog jag mig ner och började plugga.
Och det är precis det jag gjort hela dagen idag, suttit från 1 till typ 7 och bara pluggat, pluggat och pluggat. Undra om jag klarar det där imån nu då. Sen fick jag lite sällskap en sväng. :)


forum med Emelie nästa.

Annat som hänt nu är att jag bokat halkbanan. Det blir nog super roligt.
Längtar tills skoter säsongen sätter igång!

massa puss och kram!

Kommentarer
Postat av: förfrusen anna i träskhelsike.

oh vi fick också höra om forum igår.
hoppas du fåre kanon babeee!

2007-11-08 @ 22:17:24
URL: http://anraunfaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0