Funäsdalen

I måndags var jag ju hemma och gjorde skrivningen sen for jag upp till Hede igen, Kuggade med 51 p yes.
Sen i tisdags var jag ledig från skolan så jag åkte till Pernilla i Funäs och hängde hela dagen, först luncha, sen åkte jag med henne upp till Hamra och kollade på hennes träning i 2 timmar.
Sen käkade hon jag och Anna middag på hotellet och sen for vi & bowla. Sov nere i träsket och sen upp med 6 bussen på onsdag morgon! Åkte till Hede, sov en timme sen gick jag till skolan och var där till halv 11 då gick jag hem och hämta grejer så åkte jag till Funäs igen. =) Lunchade med Pernilla och sen pluggade vi körkort och sov.

Sen igår kväll hängde jag i träsket hela kvällen och kollade på tv typ. Upp imorse med 6 bussen igen och åkte in till Östersund, sov hela vägen på bussen gött det. Sen hade jag skrivningen igen, och kuggade IGEN! Jag blir galen. Sen var det halkbana och hemfärd.

Nu så sitter jag i Hede och funderar på hur fan jag ska göra i helgen. Ska iaf köra skoter och det är ett som är sant.
Det är snöstorm ute nu! Det bääästa jag vet! :D Nästan iaf.

plus att jag har dragit på mig en förjävla förskylning.

min bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0