Hamnade här tillslut ändå.

Första inlägget på min blogg, men undra varför jag skaffat en?

Har just kollat på Sandor slash Ida och när den var slut så tänkte jag att jag måste skaffa mig en blogg. Det är kul att skriva av sig ibland, eller ja det kanske är nyttigt. Iallafall när man inte har någon här i närheten att prata med.

Det har just varit höstlov. Ett perfekt höstlov har det varit till och med. Jag vet vad jag gjorde förra året på höstlovet och det är inte samma sak längre nu. Men jag klarar mig så himla bra utan också. Förra helgen var det Worldcup i Ljusdal, Elin och jag. På fredagen var vi med Nattis och hennes kompisar och åt middag på Stadt och sen stannade vi där resten av kvällen. Sen insåg vi att Nattis skulle åka hem och vi inte hade nånstans att bo. Så då ordnade Marcus det åt oss så vi fick bo hos Chrille. Det var snällt det. Och kvällen var hur rolig som hellst! Fick luften helt rensad också, det är så himla skönt. Att vi för en gångs skull på väldigt länge kunde umgås som vanligt var bra. Sen på veckan var jag hemma i Storvik bara. Också fick jag ju veta en jobbig sak, som jag inte kan göra nånting åt men jag hoppas att du inte blir sårad bara och det är bara att fortsätta vara sig själv.

I torsdags for jag upp till mitt älskade Funäs och fick äntligen, äntligen träffa Pernilla igen! Det var guld värt för det var så himla längesen. På fredagen var jag med Pernilla hela dagen vi lunchade, kollade i de få affärer som finns och fikade. Sen på kvällen vart det Loftet. I lördags var det dags att säga hejdå till henne igen, hon och hennes jädra resande! För då skulle hon iväg till Österriket - IGEN! Så vi lunchade tillsammans och sen var det Adjö. Och det där betydde ju att hon skulle missa Black and White partyt på Eriksgården. På lördags eftermiddagen la jag golv uppe på loftet i stugan sen åkte mamma, pappa och jag ner till hotellet och badade jacuzzi och drack öl. Efter det gick vi på Loftet och åt middag sen gick jag ner till Anna och Cilla i träsket och drack öl. Tillslut hamnade vi på Erix och det var verkligen skit kul att komma tillbaka dit. Dansade massa och träffade massa roligt folk sen hem och myste. :)

Idag var det mys på förmiddagen och sen hem till stugan och packa ihop och fara ner till Hede. Så har jag pluggat körkort och kollat på film. Helt själv. Så jävla typiskt. Nu ska jag sova och imorgon är det skola igen!

LOTS OF LOVE / Jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0