HAPPY

Nu har vi varit ute och busat Anna, Karin, Pernilla, Mats, Marcus, Jag, Sara och Simon. Haha.
Det är så roligt, jag kan inte förstå hur roligt det är med snö. Jag blir som ett litet barn direkt! Och så kommer det alltid att vara. Nu önskar jag bara att min skoter var här, och min bästa rätta Pernilla var här! Men man kan ju inte få allt och hon är i Österriket.

Snön bara vräker ner, det är som att det regnar fast det är snö. Ge mig mera! :D

Nu kanske jag stannar i helgen ändå. Får se. Kanske ska jobba? I donno. Forum ändå ju men inte på samma sätt. :) Men men, annars far jag hem imån. Också hörde jag nog att lillMalin kommer och hälsar på. Och det är ju inte allt för ofta så det kanske vore nått att satsa på!

IM SO HAPPY :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0