Idag

Det är så himla kallt ute nu.

Men det gör mig ingenting faktiskt!
Idag var det uppstigning kl 6. Det är så jobbigt att gå upp på mornarna när det är helt svart ute. Åkte med bussen till Sveg och var där hela dagen. Gick till körskolan och dona lite. Sen var vi inte hemma igen förens halv 6 och då var det mörkt ute igen. Usch! Ikväll har jag inte gjort nånting alls faktiskt. Pluggat borde jag göra på det jädrans barkunskapsprovet som vi har på torsdag. Men jag är inte på humör så det så det får vänta.

Imån slutar jag vid 11 så jag funderar på att åka upp till Funäs direkt och gå på motor och fritid. Lär köpa nya skoterkläder och en ny hjälm eftersom min gick sönder ganska bra i vintras! :) Får se om nån vill åka med.

Nu ligger jag på sängen och lyssnar på favorit Lars Winnerbäck och bekymrar mig över att jag inte fick tag på någon biljett till han spelar i Östersund den 14onde. Också grubblar jag på vad jag ska göra i helgen. Jag vet inte alls vad jag vill göra. Forum, Hudik, Hem, Funäs? Va fan ska man göra. Huu. Hatar att ha så mycket att välja mellan.

Jag vill träffa Carro, nu med en gång. Jag vet precis när vi sa hejdå i våras. 1a maj var det och jädrans vad fort det gått sen vi hade våran bästa vinter. Jag vill nu igen. Träffas lite, vilda ur en helg så man kan vara nöjd ett tag!
Och Emelie saknar jag också, jag har nog inte träffat henne sen skolan började tror jag? :S Fy fan. Jag saknar!

Undra varför jag blev så sentimental just nu då. Haha. Men jag kan faktiskt sakna jag också.
Kämpa på Elin!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0