kallt kallt

Ahh nu är det verkligen verkligen kallt ute!

Idag var det sovmorgon och självstudier fram till kl 14 sen hade vi PA och sen idrott. Så himla sega dagar är det här, helt ensamt. Det börjar bli så himla tråkigt att alltid vara ensam. :/ Kunde bara kolla på på idrotten också för de jävla revbenet är av. Sen hem och plugga körkort resten av dagen och nyss vart jag klar. Eller klar, det blir jag väl aldrig.

Och det är hundra minus grader ute tror jag. Imån är det Sveg och nationella provet i svenska B hela dagen från 08.30 - 14.30 kan bli kul? Not. Blä jag har inte tid med det där lär plugga körkort jag ju!

Jag haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatar Hede och jag hatar att va så jävla ensam som man är här.
I helgen blir det nog inge sthlm pga revbenet så jag åker nog till funäs och mår bra ist.

PÅ ONSDAG ÄR DET WINNERBÄCK! ge mig nu nu nu. Och setlistan kunde nog inte bli bättre tror jag.

1. Farväl Jupiter 2. Jag har väntat på ett regn
3. Sen du var här 4. Stockholms kyss
5. Kom hem nu 6. Om du lämnade mig nu
7. En tätort på en slätt 8. Min älskling har ett hjärta av snö
9. Gå på vatten 10. Över gränsen
11. Du gamla fria nord 12. Elegi
13. Nånting större 14. Om det blåser genom hallen
15. Tanken som räknas 16. Tidvis
17. Du hade tid 18. Hugger i sten
19. Kom ihåg mig 20. Innan mörkret faller
21. För dig 22. Ingen soldat 23. Elden 24. Kom änglar


nu blir det sova och upp igen om 5 timmar. Jippie.
Det är något som fattas.
love

Kommentarer
Postat av: matilda

haha, ja för att han går fordon-transport och då måste han ha körkortstillstånd ;) får se hur de blir om han åker ut elr inte..

2007-11-13 @ 09:36:32
URL: http://stroeem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0