kvälls kök

astral doors - new revelation  den stavas faktiskt så.

Mm, ska iväg till skolan snart och ha kvällskök. Det är så jävla trååååkigt! Usch jag vill inte!!
Och imorse vart jag väckt hela tiden tror jag, först av sms och sen av telefon samtal. Men det gjorde inget. Sen ringde mamma och väckte mig igen, så sov jag en timme till och vaknade vid 12! Gött vare!

Försöker städa ihop här o lägga in alla kläder i garderoberna men det går inte, jag måste ha en byrå! Eller en till garderob, kläderna får inte plats. Jag blir gääälen, så mamma i helgen kanske vi lär åka och köpa en sån. Så nu har jag lagt ner städningen, ska väl bara klä på mig och sen gå iväg till skolan tror jag. Fast vi börjar inte förens 2 men jag har inget vettigt att göra hemma heller så det spelar inte så stor roll.

Och nya harry potter är så braaa!!! Mmmm men det lär ju vara sista boken i mitt liv som jag läser eftersom de inte kommer ut några fler hp böcker. :( Men de gör inget för läsa är tråkigt.
Nog om allt.

Kommer väl hem vid halv 10 kanske. Segt som fan!

Pussspusssssspusssssspusssssss
min snygging

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0