Längtar.

Längtar och längtar och längtar gör jag. Efter att få köra skoter, men inte kommer vintern fortare för det. :(
I natt drömde jag om en av vinterns finaste dagar; Ca -5' ute strålande sol och 3 lediga dagar på raken. Massa skoter, solandes och öl blev det. Och finns det något bättre? Nix.
Istället får man vara själv här i Hede och titta på det tunna snötäcket utanför och nyss började det regna också.
Fy fan, tur att hösten är över iaf och att vinter faktiskt är påväg. :)

Idag var det sovmorgon och 2 timmar i skolan, sen hem nån timme och sen iväg på idrotten. Det var så roligt, vi spelade rund bedminton och jag vann 2 ggr :D. Annars idag har jag inte gjort mycket, tvättat. Och nu ska jag sätta mig i några timmar och plugga. Imån är det Sveg också. Det är inte så roligt. Undra vad man ska göra i helgen. Forum, Hudik eller hem? Mjaaa, lär nog ta en funderare på det!
Nu ska jag laga lite mat och plugga i några timmar eftersom det inte är nå träning idag. :(

love jennie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0