lars winnerbäck

helt underbart.

Jävla revben bara som börja hora så fort dom började när alla börja knuffas :/
Emelie och Christian stannade kvar där framme men jag lära tyvärr gå bak och vila. Men det var lika bra därifrån. Helt grymt! Och en jävligt bra spellista. :) Har även köpt skor och mössa idag för det var kallt som faaaan här uppe. Imån åker vi tillbaka till Hede. Det är mindre roligt.
Lär bestämma vad jag ska göra i helgen också. :) Hem kanske.... Eller ja. Vill ju till Funäs men familjen ska inte dit så jag vet inte om jag törs bo i stugan själv.

Men det märks la, annars får jag väl göra något annat.
pussamig
lwlwlwlwlwlwlwlwlwlw GONATT

Kommentarer
Postat av: matilda

japp, ja har faktiskt spanat på en annan ;) fast han har jag gillat förut.. :p haha, ja och ja bara satt hemma och ville dit! :p

2007-11-15 @ 09:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0