less på allt

Kuggade på uppskrivningen gjorde jag också. Fyyy va segt men jag får nog skriva igen snart! :)

Vilken jävla tur att jag köpte nya Harrypotter idag annars hade jag gått i krasch när jag inte klara skrivningen haha. Så nu har jag tröstat mig med Harry hela kvällen. Fast jag är inte ledsen för att jag inte klarade det! Men det är bara segt. PLUS att när jag kom ut från skiten idag och skulle slå på min telefon så är den trasig och gick inte att få igång den bara blinka och vibrera!! KUL JUL. Så nu får jag ha gamla nokian som det typ inte ens går att smsa på. Det är roligt som fan. Finns så mycket annat att tänka på nu känns det som. Och någon skrivning ligger inte på högsta prioritet där.

Och i och med att min kiss mobil inte funkade, så fick jag inte tag på Pernilla så då kunde jag inte åka till Funäs ikväll heller! Så hela min dag har i princip skitit sig, förutom HP och det tackar jag för. Så nu vet ju alla snälla själar vad jag är i starkt behov utav; en telefon.

Också är jag depp depp depp nu vet inte varför, kanske är det för att allt händer på samma gång. Både allt bra och allt dåligt bara flyger på mig tror jag. Men nu vart jag lite gladare iaf för nästa vecka kommer pappa upp själv med skotern och då är det säkert att han tar med den iaf. Så inga kansken och det är bra!

I helgen ska jag åka hem till min bästa mamma! Jag har inte varit hemma på jätte jätte länge känns det som, så i helgen ska jag bara träffa släkten och mysa tror jag. Känns som att jag behöver det!

Tur att jag har dig Pernilla, min sunshine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0