Natt i funäs

Idag har jag varit på skolan i Sveg ju, tog bussen hem till Funäs och var nog inte här förens halv 6 var det nog. Så jävla segt det är att åka buss.

När jag väl var framme så gick Anna,  Cilla o jag på loftet och käka lite sen ner på hotellet och bada jacuzi i typ 1½ timme. Haha, det var gött. Sen vart de dusch o bastu. Sen hem och ta bort allt smink, dra på sig mössan och gå till loftet. Vem behöver vara snygg där?  Vart väl lite dricka där och så men jag var inte sugen alls, jag vet redan vad det är jag vill ha och jag behöver inte leta längre! :) Kom hem till Annas rum runt kl 1 så nu ska jag väl sova när som hellst och jag hoppas att imån blir en bra dag och som jag vill att den ska bli.

Lars Winnerbäck - Om du lämnade mig nu

Och jag saknar sommaren som varit, det kändes så konstigt idag. Nu förstår jag alla andra direkt mycket bättre, men varför? Jag förstod att det är en vänskap som jag inte vill vara utan till något pris i världen. :)

goskrutt.
pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0