Nu blir det snökaos.

PUSS PUSS PUSS

Jag är så lycklig!!
All denna snö kan bara göra mig en sak, och det är så jävla lycklig! :D

Trots en pissigt lång dag i skolan idag, ett stort barkunskaps prov som jag faktiskt kunde precis alla 7 sidorna på utom 2 frågor. Ganska bra för att vara mig! Sen efter det var vi i köket hela eftermiddagen. Segt som bara den. Också fick min grupp göra grekisk mat, vilket inte är min favorit alls! Det enda som är gott är tzatzikin! Men men. Lika glad var jag nog för det. Hann bara hem och byta om så gick jag iväg på idrotten, ja tvåornas idrott då. Men det är roligt att vara med i och med att det inte finns ett skit att göra här annars. Och det är ju ett litet plus att jag är kung på badminton. Så det var jätte roligt!

Så nu har jag precis kommit hem och duschat, undra om man ska laga mat eller inte. Vilket dilemma.
Men men, Greys anatomy igår tog livet av mig det är så bra!!!!!!
Får se hur det blir med Forum nu också, Emelie verkade lite osäker på hur det blev med bo osv. Så om det inte blir det så åker jag hem imån. :) Det går precis lika bra det också! För Emelie kommer hem!!!!!!!! :D

Tills imån kväll ska det ha snöat och kommit upp en halvmeter här, får se om det stämmer. Isf är det bara att ta upp skotern på söndag! Yes. Thats it about it. Nu ska jag plugga lite körkort!

PUSSPUSSPUSSPUSSSSSSSSSSSSSS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0