puss

Idag har jag varit på skolan sen en sväng på idrotten.
Så slängde dum Kim mig i marken och det var ju jävligt smart?
Fick bara lite ont som tur var, så då gick jag hem.

Sen somnade jag från typ 6 till halv nio eller vad hon var när mamma ringde och väckte mig. Så lagade jag lite mat och sen inget mer. Intressanta dagar i Hede, verkligen intressanta.

Imån är det Sveg också, piss vad tråkigt! Och på onsdag ska jag ha uppskrivning! Kom på att man kanske ska stanna i Sveg imån direkt efter skolan så jag slipper gå upp så tidigt på onsdag och åka med bussen för jag ska ju inte skriva förens 10 i tre? Smart jag är, kanske ska ringa Emelie och höra då! :)

Åååååå jag är bäst på beslutsångest, ni vet det. :(
det suger hårt.

lots of love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0