snööö

Fy fan va jobbigt det är att vara sjuk.
Mornarna är värst men sen blir det lite bättre på dagen och nu när jag gått upp kl halv 6 nästan hela veckan så är det inte allt för roligt. Får se om jag tar mig till Sveg imån eller ej. Känner mig riktigt krasslig nu.

Nu har jag nyss städat ur garderoben och kastat och provat typ allt. Så om ni vill ha kläder så är det bara att komma hit och hämta haha.
Snöstorm har det varit ute också ända sen halkbanan sen hela vägen ifrån Östersund till Hede.

I helgen är det _äntligen_ dags för skoteråkning! cant w8!

Har en konstig magkänsla också, det är inge roligt! :(
Nu ska jag försöka sova och sen ta mig upp till Sveg, men fy va dödssjuk jag är. ( man får tycka synd om sig själv ) ;)

va med mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0