tell me

Goast!

Blev Funäs för mig i helgen så jag åker dit efter Sveg imån. :) Jaja skönt att komma hem lite också, men nu börjar det bli dax att åka hem till Storvik snart känner jag. Det är så mycket som ska göras hela tiden jag hinner aldrig med att vila känns det som. Men det gör inget för jag har roligt under tiden! Hoppas som fan nu att Kjell-åke tar med skotern upp nu på söndag! Imån ska vi bada jacuzi och dricka öl på hotellet. Det kan bli bra!

turning point - streets of roses.

Det går bra med pluggningen på körkortet också det är kung.
nu lär jag sova så det blir imorgon nån gång! :D :D

pussas

Kommentarer
Postat av: matilda

hah, du måste ta körkort före mats jennie! :D Det blir säkert roligt där uppe också =) mm, ska göra det, skita i han alltså. Det är inte mycket att springa efter direkt..

2007-11-16 @ 10:25:33
URL: http://stroeem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0