älskar vb!

åååå de allra bästa är dom vb!! alltid.
idag har jag varit uppe på ramis och käkat lunch sen åkte jag hem för att hämta upp pernilla, också skulle jag vara smart och hoppa över en slaskpöl men när jag landade så var det blank-is under så jag gjorde en kalleanka vurpa, skrattade högt åt mig själv och gick in. sen upptäckte vi att mina nya solglasögon - TYPISKT hade strukit med i fallet, dom var demolerade. sen åkte vi ner till funäs pernilla och jag, hämtade lite prylar, kollade till stugan också var vi och kollade i vår nya lägenhet - trodde vi. senare när vi var på ramis på afterskin så berättade hampus att vi varit i fel lägenhet och sprungit runt fönsterna på. så typiskt oss när vi väl skulle göra ett försök. jaja. som sagt, var vi upp på afterskin i ramis. jävla drag hur kul som hellst! jag och johan och 2 små killar fick komma fram till scenen och göra "YMCA" för ett fullsatt solbrännet! jaja man bjuder väl på sig själv! sedan stod vi och dansa gärnet resten av afterskin också!

jag har då tur jag, nu har jag haft en pizza i ugnen också när jag tog ut den så gick brandlarmet. och det tjöt så högt så när jag väl fick av det så började det, i princip på en gång att tjuta igen. så då fumlade jag och brände mig på plåten och sen pep de jävla larmet 2 ggr till efter det. fan inte min dag idag! snöar gör det också, buu!!

ikväll efter jag slutat jobba så drar vi till hede pernilla och jag och sen imån bitti vidare till sveg och därefter till stockholm. studentkryssningen väntar och det kommer bli kanooon!

justja, kvällen igår var så jääävla kul också! älskar er.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0