första gången utan krupp

Helgen, eller ja de 4 dagarna hemma har för en gångs skull varit jävligt sköna. Jag brukar ju som få krupp efter 1½ dag och längta tillbaka upp igen men så var det inte den här gången. Älskar att Elin varit hemma hela tiden också! Och Sanna, Matilda och Daniels 18års kalas! Det har faktiskt varit helt jävla jätte kul! :)
Igår åkte jag tillbaka upp till Hede igen, i lådbilen! Det gick bra och fram kom jag. Idag ska jag nog ringa och beställa min balklänning och skicka efter skor. Lika så måste vi komma fram till hur fan vi ska klä oss på båten på söndag eftersom det är studentekryssning med tema beachparty? Baaah va tråkigt tema.

Längtar efter Oscar och Pernilla och alla andra små pluttar nu också! Jag saknar dom. Också vill jag veta om vi får lägenheten eller inte!! Pissa på dom annars.

jag längtar efter dig ibland fortfarande.
aaaa men puss då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0