frid i mitt liv

Äntligen hemma på völlan igen, då är det frid i mitt liv!
Vårt älskade bruks, även kallat bukisvallarna, vad nu det kan menas??

Har just kommit hem ifrån afterskin var dit en sväng med Rikard och nu ska jag alldeles strax gå in och jobba och servera alla längdskidsåkare som ska tävla i helgen, det är ju fjälltoppsloppet nu!

Carro: Vi bor med dig på afterskin, vi kan ha min skoter också har vi ju min bil där nere. Det blir super bra. Banga inte. :( Vi saknar ju dig!!

ÄVEN ATT DET ÄR SUPERFINT APRIL VÄDER NU.
helgen kommer bli grym, synd att vi missar söndagen eftersom vi åker till sthlm då. Men men mera nöje väntar.

kyssmig

Kommentarer
Postat av: Matilda

då serverade ju nog ett antal kompisar till mig :D

2008-04-14 @ 21:20:23
URL: http://stroeem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0