Gossip Girl

Hur bra kan egentligen en tv serie bli? Toppen är nådd och därmed har vi; Gossip girl!
Jag står knappt ut till den 21a april då det kommer ut nya avsnitt. Helt otroligt!

Idag har jag varit i Sveg i skolan, började faktiskt ta tag i en massa saker i svenskan och det var ju bra. Sen var jag till optikern och gjorde syntest också visade det sig att jag hade ett litet brytningsfel som jag i princip bara märker av när jag kör bil så då blev det till att skaffa glasögon som kommer på tisdag. Därefter var jag på polis station och förnyade mitt pass eftersom vi drar iväg snart igen. Också det kommer på tisdag. På eftermiddagen hade vi föreläsning om väder och klimat av Per Holmberg på svtvädret det var faktiskt bra!!

Och imorgon ska jag åka hem till mamma och pappa i storvik och predika om allt vi ska byta ut och ändra hemma nu för miljöns skull! Det ska bli spännande. På torsdag ska jag till Gävle och leta balklänning och flänga på stan och på fredag har jag massa annat att göra, på lördag är det 18 års kalas och söndag far jag tillbaka till Hede igen! Inge stressat liv alls, det är ju bra!
Idag har jag även städat hela lägenheten bör tilläggas, och rensat avloppet som Eve täppt igen med hårfärg och äckelhelvete. Jag är väldigt stolt över mig själv som mäktade med det!

Nu ska jag sova och drömma om min älskling. Oo han är snyggast.
image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0