Hets hets hets

Vilken dag!
Upp imorse och körde till Sveg, var i skolan och hetsa hela dagen sen körde tillbaka upp till Funäs. De enda jag hann var att gå in i stugan, ta på mig jobbarkläder och gå in och jobba och nu först kommer jag hem!
Ska låsa in mig och plugga i helgen har jag tänkt så jag hoppas på att det blir skit dåligt väder. Men det ser ju ut som att det kommer bli hur bra som hellst så mitt liv får väl suga lite till då!
Nu lär jag sova, upp tidigt imån och käka frukost på hotellet och sen gå in och plugga. Jag måste! Segt med måsten men jag måste faktiskt.

Fick iaf träffa Oscar idag en snabbis, så de va ju bra!
Lär tvinga han att ordna så vi får gå och kolla på lägenheten i helgen.
Också ska jag hälsa på Anna, kanske får ta en paus i pluggandet och göra detta.

puss på er!
Tänker på dig vännen, allt blir bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0