jag är så jävla less!

Nu ska jag spy galla över Hede.

Idag när jag var hemma hos Natasja så kollade vi på massa bilder sen vi gick i ettan och där var alla alltid tillsammans, vi festade jämt och hade skit roligt tillsammans med alla klasser! Så som det ska va när man bor hemmifrån. Helt jävla otroligt att vi kan vara så få på ett ställe och ändå så bryr sig ingen om gemenskapen. Det suger så jävla hårt! Ni suger så jävla hårt! Hur fan kan man vara så slö att man aldrig vill eller orkar göra nånting. Ingenting duger åt nån här! För att vissa är för viktiga. Helt jävla otroligt. Och det här med studenten verkar inte nån heller bry sig i så ni kan fara och flyga vad förbannad jag blir! Skippa det, skippa allt. SÅDESÅ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ta åt er ni som vill.


:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0