Paniken stiger

Ohh fyyy säger jag bara.

Har nyss varit på skolan och pratat igenom slutproven i kök och servering. Kul för mig att jag fick svåraste menyn i köket att göra med de råvarorna man måste vara som försiktigast med. Helvete! Men men de måste gå.

Idag är det så jävla fint väder! Helt underbart! Helena och jag ska cykla upp till Sånfjället tänkte vi. Hon är ute med Wilma en snabbis nu så jag kanske hinner slänga i lite saker i nån kartong eller så. Jobbigt att man MÅSTE börja någonstans men jag vet inte vart? Helt hopplöst kan man säga! Men jaja.

Nee jag har fan inte tid med det här! Plugga, packa eller gå ut? Först packa lite sen gå ut. Det blir bra, så får det bli!

49 dagar kvar till studenten
14 dagar kvar till vi flyttar
9 dagar kvar till after ski 1000

Hjälp vilken panik.

älskar er
och jag är lika nöjd för klänningarna idag som igår.
yes


saknar oscar & rikard


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0