slå den här dagen!

Ja slå den här dagen om ni kan suckers!
fy fan vilken fin dag och plugga kan jag verkligen göra en annan gång när det är så här fint väder.
Först var vi på Hamra och stekte och sen på Ramis.
Men mitt nya namn är nu mera Linda Rosing. (har bränt läpparna i solen)
Såå jag ser jätte festlig ut. Ge mig de här vädret jämt!

Även att Oscar och jag har skrivit på hyres kontrakten och lagt det på lådan! :D Så det är också fest. En vecka kvar till afterski 1000 och det ser väldigt lovande ut må jag säga.

Nu ska jag in och jobba om en stund och sen kommer jag väl hem inatt nån gång. Sista kvällen för säsongen ikväll så allt är suuuper taggat! Imorgon kommer vara en lättnads dag. :D

typ puss å kram
(längtar efter min syster)


image42


image43
söta brevet.

nu springa å jobba.
puss igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0