Snart slut

Mässan idag var faktiskt helt Ok. Inte allt för mycket folk var det väl där men alla var på bra humör så det var roligt! :)
Kom hem och drog ut och sprang en timme, så jävla sköönt, fast jag gick ju lite också. Sen hem och börja tvätta och skriva rapport jäveln. Så nu har jag typ tvättat klart, allt hänger nere i torkrummet förutom ett par byxor som inte var klart och de orkar jag faktiskt inte med nu. Men torkgrejen kommer det vatten ur? Fattar inget.

Har kommit en bra bit med rapporten som ska vara inlämnad imorgon men nu kommer jag faktiskt ingen vart längre. Sitter helt fast och Eve och jag har städat bort pappret om hur den ska se ut så jag får bita i det sura och göra det imorgon efter skolan. :/ Har också kommit på att inatt är det sista natten som jag sover i _min_ lägenhet. Sen blir den Eves och jag flyttar till Funäs! Lite sorgligt trots allt att lämna minminmin fina lägenhet som jag gjort precis som jag velat i.  Men nu får Eve den och hon tycker att den är lika fin så den får ju vara kvar i sitt skick iaf! :)

Längtar som satan till helgen! Men fan jag vill ha min batteri lucka till kameran. :( Det suger att det är borta.
Imån får jag träffa Carro igen också efter nästan ganska precis ett år sedan sist! Den här helgen kommer bli bäääääääst! Och sen flyttar vi och allt roligt händer på samma gång! :) Älskar det!

nu ska jag krypa ner.
HAHA eve prata i sömnen.
o gud så kul.

japp godnatt!
längtar till helgen!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0