sol

äntligen så är det sol ute!! fan va nöjd jag blir. Nu ska jag ut och gå en timme innan jag börjar skolan tror jag är lika bra! Fast jag börjar inte förens 13 ju.
En sak har slagit mig. Att det kommer bli trist i träsket i sommar utan Anna och Cilla, och alla våra tok dagar i restaurangen då vi stått och kollat på byggarbetarna eller klantat till det som värst, vilket hände ganska ofta. Jag kommer sakna er super mycket tjejer!!! SÄL-vm föralltid.

Tur för mig som har iaf Pernilla och Therese kvar och toka med! För vi är bäst på att toka.
ÅÅÅÅ vad jag längtar till på söndag! Det kommer bli bästbästbäst!!

näää puss va

Kommentarer
Postat av: Cilla

fyyy, jag kommer verkligen sakna dig !! :(

2008-04-11 @ 00:01:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0