studentkryssningen!!!

Jag ÄLSKART!!! Fy fan va roligt vi har haft det, det roligaste jag gjort i mitt liv! Haha. Vart ska jag börja?

Lördag kväll efter jobbet drog jag upp till Ramis och hämta Pernilla, var in där en snabbis också och det var sjukt mycket folk! Sen drog vi ner till Hede och sov och halv 6 på morgonen var det uppstigning. Då var jag lagomt trött som festade på fredagen, och kom hem sent plus att sne var med hem till mig också vaknade jag kl 7 på morgonen för att alla jävla längdskidsmuppar hade uppvärmning i backen utanför mitt fönster som självklart var öppet. Fy fan va det lät. Inge sova alls med andra ord. Och ja, fy fan vilken helvetets helg först och främst. Sen på söndagsmorgonen blåste vi ner till Sveg och hoppa på bussen. Men där vart det äntligen sova, Pernilla och jag somnade i Sveg och vakna i  Gävle sen somnade vi igen och sov till Sthlm.

Vi var jätte tidiga till sthlm så bussen stanna på centralen en timme också så vi gick och fika lite och så. Sen ner till hamnen och träffa Emelie och hennes klasskompisar som satt i baren. Det var perfekt. Öl i massor! Så äntligen var det påstigning, jävla pådrag med knarkhundar och shit. Emelie fick gå specialvägen och bli genomsökt, varför vet vi ej? Letade i vilket fall upp hytten och den var liten, jätte liten. Men de va trots allt A hytt med fönster så det var inte allt för dåligt ändå. Sen var det middag och vi vart utslängda ifrån den, undra vad vi gjorde? I vilket fall så hitta vi på en ramsa om det också "utslängda från matsalen" men va fan fick vi matsalen ifrån? de va för fan en restaurang ingen jävla skolmatsal. Yey. Det vart speeddating (inte allt för kul) och sen vidare till nattklubben! Och som vi dansade, dansade och dansade. Dom stängde vid 6 på morgonen och även därifrån vart vi då utslängda för att vi inte vela sluta dansa. Shysst det med. Men alla låg och sov förutom Emelie och jag som skulle ha efterfest. Hittade ingen tror jag så då skulle vi också sova. Men när jag kom till mig så var jag inte sugen på det längre för pernilla låg däckad och evve och frej låg också där såatt jag tyckte att festen inte var slut och gick därför till sam och dom. Somnade dock efter typ 1sek och vaknade nån timme senare sugen på öl. Dom hade inga så jag släpade iväg mig till våran hytt och fick en gin av karin, det vart min räddning! Sen var det bara full fart igen!! Karaoke i mängder och ett jävla stök var det bara!! Underbart roligt har det varit iallafall! Härjedalen ägde ut hela kryssningen när vi körde "andra sidan är ni klara" det var hela båten emot härjedalen. Så såklart vann vi.

Tror att hela båten var måttligt roade på oss där frammåt eftermiddagen när vi hela hela hela tiden skrek "WHOO OOH OO OO OÅÅÅ" och varje gång nån sa åt oss att vara tysta skrek vi bara högre, men faktiskt era jävla torrbollar så händer det bara en gång i livet! Och vi hade så jävla roligt! Avslutade resan med en jävligt skön kommentar lyckades jag också med. Det var en kille som ramla rätt över min väska så fick jag ur mig "men är du shnygg elleee?" till han. Alla började as garva och killen skämdes nog lite. Även här i utköningen körde vi vår "WHOO OOH OO OO OÅÅÅ"  och alla alla alla skrek att vi skulle hålla käften men självklart så skrek vi bara högre.

Bussresan hem var också så jävla rolig, pernilla fet däckade pga trötthet och även att hon var galen på oss för vi var så dryga. Karin och jag gjorde shysstaste dealen med grabbarna och sen fortsatte vi att dynga! Det kändes som att det tog en kvart att åka från sthlm till sveg! och jag vela aldrig att det skulle ta slut!

långt inlägg men det hade kunna blivit dubbelt så långt för det här är då bland det roligaste jag gjort på evigheter!
Tack tjejer och killar för världens bästa kryssning!!!!

puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0