Varför detta snöade

Okej alla för en gångs skull så säger jag det, förbannade snö!!!
Jag blir vansinnig på den, kan de inte bara få vara vår nu då när det hade börjat så bra, men icke.

Idag har kaka och jag varit uppe i Östersund och shoppat. Jag har köpt världens sötaste skor tror jag, dom är lilarosa med vita prickar på. Och ett par jeans. Fy fan va de va läskigt att köra när man mötte lastbilar i snömodd och storm. buuhuu! Men vi överlevde och när vi kom hem så gick vi och sola lite! Imorgon har vi kvällskök på skolan så jag ska börja lära mig menyerna till slutprovet i kök. Fyttifaaaaaaaaaan.
Längtar efter lägenheten.

Nu ska jag göra annat.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0