vi har att göra

Kom hem igår igen, men jag var inte hemma många timmar så for jag iväg till Elin pelin och sen hälsade vi på Christofferö..
Idag har vi då haft att göra kan man säga, var till tandläkarn i Gävle imorse. Sen sprang vi på stan hela dagen och shoppa massa sen kollade vi på balklänningar. Det suger jag _vill inte se ut som nån jävla gräddbakelse_ kan jag säga. Så det blir väl antagligen ingen bal för mig.. Det händer ju bara en gång i livet känns det som också. Menmen...!
Sen åkte vi till Valbo och sprang runt där, sen hem till Elin en sväng och sen hem till Christoffer och kolla på tv gjorde vi. Sen åkte vi hem till mig och inte gjorde ett piss!!!

imån ska jag ta med mina tre minsta kusiner till badhuset! det blir fett.
Nu har jag somnade 6  ggr medans jag skrivit det här så nu ska ajg sova.

puss jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0