Återigen; hemma i Storvik

Då har vi kommit hem efter en sjukt lång hemresa ifrån Oslo.
Veckan har varit kanon och i lördags var vi ute och slirade till halv 8 på morgonen, det var kanske lite fest i en huvudstad..
Vi har också träffat frej två gånger också i lördags fick jag äntligen träffa frida!! Världens underbaraste människa!
Men nu är vi som sagt hemma igen och dum som jag är så låter jag min störda vän bo hemma hos mig så nu sitter hon på mitt rum och terroriserar mig på msn.

Vad nu det ska vara bra för! Dryg är hon iaf.
Imorgon har jag 1000 saker att göra.. Bla åka in till Valbo och lämna in min dumma dumma dator..

Justja, vi missade tåget från falun så vi ringde och bad sanna att komma och hämta oss, och det gjorde hon också.. Fast ungefär 20 min efter att nästa tåg gått. Haha, för att hon körde fel i stan..
Men vi kom hem tillsist också var vi och hämtade rickard nere vid Riks80 så han har varit med oss litegrann ikväll också..

Snart ska jag gå upp och banka skiten ur terroristen tror jag.
GODNATT!!!!


Kommentarer
Postat av: EMELIE VEM ANNARS

Ska du inte berätta mer vad du ska göra morgon ??idiot unge

2008-12-01 @ 23:27:27
URL: http://emeliestridsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0