En snabb visit

Nu är första arbetsveckan avklarad och jag trivs som fisken i vattnet!
Igår vart det utgång på "nya" eriksgården, förutom att den nya delen var stängd. Jävla puckon.
Vi var hem till tjejerna på Flon innan och mackan körde oss.
Jag somnade hemma hos Angelica och imorse ringde oscar och fråga om jag vela ha hämtning. Och det vela jag ju..
Så jag åkte hem till Völlan och dona lite och sen tillbaka till funäs också åkte jag hem till Storvik med bussen.

Snacka om snabbvisit jag hinner inte ens vara hemma ett dygn. Men tur är ju att jag inte har några problem med att resa.. Faktiskt jävligt skönt att åka buss ibland. Men idag dog batteriet i min ipod också hade jag 2 idiotstockholmare bakom som var så jävla dryga. Buhu. Och ingen dator. För numera finns det internet på alla härjedalingen bussar! Det är ju toppen.

Men som sagt. Imorgon kan man säga att jag har lite att stå i. Så so long suckers!!
gårdagens eloge går till ingen mindre än emelie brandén!

Pu SSSSSSSSSSSSSs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0