Mina favoriter!!

Nu har jag precis kommit hem ifrån en promenad runt badhusparken med Sara! Jag har inte träffat henne sen studenten tror jag? Helt galet. Men nu så äntligen!
Och innan det så pratade jag med Elin, min älskling!! Jag har ju inte pratat med henne sen hon flyttade från boston för över en månad sen.. Sen före jag åkte till cypern! Det är fan snart 2 månader.
Roligt iallafall att få höra henne igen.. Min pärla!!!!!!!!

Nu snart ska jag försöka få liv i den där Emelie och sen ska vi nog börja göra oss klara för slirning..Råkade ju hitta massa öl i Hannas kyl sen sist jag var här..

och en sak till, jag skulle aldrig kunna bo i usa. Det finns inte ens kebab där?
Hur kan ett kebablöst land existera i denna värld? Jag blir förundrad. Kanske det är en helt kebablös kontinent?? Jag blir mörkrädd. Tur jag inte bor där. För sedan jag provsmakade kebab för första gången i våras var det nog med kaka och evve om jag inte minns fel.. Så har jag bara älskat det.. Och nu har jag varit sugen i 3 veckor på det så jag måste försöka investera i en kebabrulle.. Mmm kan knappt stava till det utan att jag dör. Tror jag måste springa ner och köpa det NU!!!!!!

puss å kram


Kommentarer
Postat av: Tess

Hejsan tjejen!



Du har fått en award av mig. Kram kram

2008-12-05 @ 20:12:12
URL: http://anntezz.blogg.se/
Postat av: Matilda

men nu har jag fan läst det här inlägget tuuusen gånger, uppdatera jennie!

2008-12-10 @ 16:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0