Mingel och en galen helg

I fredags var vi på nya krogen i bukisvallarna och slira. Kul och mycket folk!
Igår var det nyöppning på Eriksgården och Mattias bjöd med mig på förmingel med masssor av folk och fri bar.
Vansinnigt!! Men kul var det!! Vi dansade och levde loppan hela kvällen/natten och sedan somnade vi som små barn emelie och jag.

Nu har jag precis kommit hem.. Var upp till bruks och hämtade lite saker och sen for vi till Jonas och kollade på film. :)
Ska strax sova och imorgon åker vi upp till östersund och ska kika i affärer.. Och sist men inte minst! Hämta min älsklings emelie! jihooooooo. nä nu måste jag sova så det blir imorgon!

puss på elin!

Kommentarer
Postat av: anneli

Är du medveten om att texten är svart och därför inte syns särskilt bra? ;)

2008-12-21 @ 22:38:15
URL: http://annelilinder.blogg.se/
Postat av: Matilda

God Jul Jennie! :)

2008-12-24 @ 14:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0