Vart ska man börja

Okej på begäran från Matilda ska jag försöka mig på en uppdatering.
Så sjukt mycket har hänt nu på bara en vecka.. Men jag ska försöka.

I onsdags så åkte ju Emelie och jag upp till östersund och var ut och slira där i torsdags. På fredagen jobbade vi på gamla teatern och det var så jävla roligt att äntligen få göra något vettigt igen! Vi slutade väl runt 2 tror jag. På lördagen var vi ut på stan en sväng och jobbade sen till halv 5 på morgonen, också den här kvällen var grym!

I söndags drog Elin och jag till Funäs och i måndags fick jag jobb och igår började jag jobba på ok här. Haha, ok! Men det är faktiskt roligt!! Så nu har jag jobbat 2 dagar och det funkar riktigt bra.. Ska bara se till att få flytta nu bara så är allt perfekt sen. :) Bor i stugan hos pappa nu.

Justja, i måndags var jag, Rikard, Hampus och vadhannuheter ute på säsongens första skoter tur. Och dra mig baklängesv vilken sväng de blev. Rikard körde lite fel. Och tur att jag inte tog min egen skoter utan åkte med rikard ist! För det var inte den roligaste vägen vi hamnade på.. Men träningsverk har jag så det heter duga fortfarande..

I helgen är jag ledig tror jag så jag drar förmodligen upp till Östersund och jobbar i helgen igen! Fan va skönt det är att börja få rutiner!! Ikväll har jag varit hemma hos Mikaela på Völlan och julbakat. Tror att jag är KING på att göra lussebullar med mandelmassa!..

Och Tess, tack för din lista eller vad det var men jag förstår mig inte på sånt där? Haha. Och Anna min anna... Nyår kan inte mer än skrälla högt i år i think! ;)

Och till det sista och sämsta och framförallt största frågan just nu: är det ett jävla skämt att det ska vara 20 på eriksgården hela vintern?

Kanske också ska ta och berätta anledningen till att jag inte uppdaterar något. Och det är för att min dator är på lagning!

Men nu ska jag sova och upp och jobba imorgon! jiihoooo!!
PUSS LOVERS
saknar elin massor och jag drömde om dig inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0