Vill åka skidor

Nu har jag jobbar några dagar och ikväll ska vi på invigningen av nya restaurangen "Vôlleriet" här i bruksvallarna..
Jag ska upp och jobba halv sju imorgon bitti men elin fyller år idag så vi ska fira med lite middag. :)

Jag sitter och kikar på skidor.. Men jag tror nästan att jag tänker köpa i butik istället för på nätet för man kan få mer hjälp på plats då.. Så på lördag åker nog Rikard och jag upp till östersund en sväng..
Måste hitta någonstans att boooooo.. nu typ!!

Även att jag är ledig jätte mycket under jul & nyår.. Jag som hade tänkt att jobba.. Men jag får väl jobba på jobb nr 2 ist. :)
Det är kanske roligare under högtider..

Så om någon vet nånstans i funäs................ HÖR AV ER!!!!!!!

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0