<3e dag

Oooo Tänkte bara påminna alla om hur jävla bra
Joshua Radin - Winter ääär!
finner inga ord.

Igår var vi i Valbo en snabbis och handla lite och hämta min dator. Sen åkte jag hem till Bruksvallarna igen. :) Skönt och komma hit där det är en massa massa snö! Oscar o alla hämtade mig i Funäs också for vi raka vägen till Pelikanklubben. Tur att jag han _sminkamig&bytaom_ eller inte. Kände mig som ett spöke. Men det gör väl inget. Kul var det! Idag har jag sovit hela dagen, också kom min bästa vän med världens bästa hund och sa hejdå för han tänkte lämna mig ända tills på måndag. Jag kommer dö utan ju. :(

Nu sitter jag inne på hotellet, Idas kompis fixade igång internet åt mig så det funkar nu. :) Så jag har bokat våran kryssning nu och allting med mat och sånt så det är klart nu. Och jag lääääängtar! Fy fan va kul det ska bli.
Ska jobba lite bar också snart så fort bussen kommer. Och imorgon jobbar jag afterski/middag/bar sen på lördag middag/bar. Längtar till löööööööning!

Måste även köpa en ny telefon, batteriet i min dör efter typ 1 min hela tiden. Eller nu överdrev jag men ja, lite segt iaf. Och igår var jag så nöjd över att halsen blivit så mycket bättre, men idag är det sämre igen. Och det känns inte som att det kommer bli nå bättre iaf inte idag. :/

Justja alla hjärtans dag idag också ju. Och inga hjärtan har man fått heller, jo ett ifrån sötis Pernilla!

lots of love!
puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Hjärtat. Ni får inte leva rövare utan mig inte. JAG SAKNAR ER! Pussa hjärteOscar från mig också, med tanke på att jag inte kommer se er på ett tag. Helvete! Jag älskar dig baby. Förlåt att du inte fått hjärtan. Men jag har inte hunnit.. Puss och massor kärlek!

2008-02-15 @ 01:18:38
URL: http://cariolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0