Bruksvallarna

Ja praktiken och allting har kört igång, hamnade på station i år igen lika som förra året! Och lika bra är det. Jobbar inte sådär överdrivet mycket lär jag säga. Var ledig hela veckan nu också jobbade vanligt nu i helgen. Så det har varit chill! Men imån och på tisdag ska jag ha 2 praktik dagar, sen är det ledigt igen! Så himla skönt är det.

Annars har inget spännande hänt, förutom att jag hoppade in i Rikard i måndags när vi var ute och körde skoter, knölade hans lite också. Inte så bra det, men dom lurade ju ut mig på öppet vatten så det var ju bara att gasa? Haha. Sen på hemvägen satt jag skoter jäveln i ett träd till råga på allt. En riktig kanon dag var det! Eller inte.

Och onsdagen kan man ju också diskutera, haha. Lite tragiskt men va fan, det bjuder vi på!
Dom två nya tjejerna som jag bor med verkar vara kanon! Skönt det så att det inte var några torrbollar. :)
Och nu sitter jag hemma hos, förtillfället PISS-oscar. Jag skulle snurra på en sån här som man sträcker ut ryggen på, så kom han och skulle moona men istället så slog han till mig med knytnäven på tinningen. Så nu fick jag ont i huvet. Han ska ha lite stryk sen när han kommer ner igen.
Och efter det, ska vi på taco buffé på Veras! 

Igår var jag på Eriksgården en sväng efter jobbet, och det var faktiskt skit kul, trots att jag var nykter! Idag är det 26 grader kallt fyyy fan, inte direkt så att man stortrivs! Jag skulle köra skoter idag men det skippade jag och åkte ner till min lilla Pernilla istället, så tråkigt nu när jag jobbar jämt så hinner man inte ses. Lär nog ta körkort nu.. 

Också hoppas jag på att få tillbaka min dator så snart som möjligt och att den gick att laga! Skit dator. 
Men nu är det dags att upp och studsa. 
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0