Coctail kväll

Igår och idag har jag hängt med Johan hela tiden. Inte gjort så mycket alls faktiskt. Men idag var vi iaf och bowla, och jävlar va däng jag fick. 2 bad 4 me! ;(
Nu har jag precis kommit hem ifrån Hamra, har varit där med Oscar på coctail kväll det var trevligt faktiskt. Super fräna coctails var det också. Hihi. Så vart han väl på fyllan & sen skjutsa jag hem han och affe. Sen var kvällen slut.

Imorgon ska jag & johan åka in till stan och grejja lite och jag ska shoppa. Också ska jag möta upp pernilla på stan för hon ska med oss hem igen för nu jävlar har vi sportlov! :D Jipppiiiiie. Och så fort pappa kommer tillbaka upp hit så flyttar jag även ut ur nuckebo! Yey.

Men nu är dags för att sussa.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0